مراحل عضویت مدرس در انجمن

  • عضویت در انجمن

    در بالای صفحه سایت روی گزینه [ ورود ] کلیک کنید. وارد صفحه عضویت انجمن می شوید که فرم مربوطه را پر نمائید. لطفا یک شماره موبایل معتبر وارد کنید و لطفا کد کشور را تغییر ندهید. (نکته: شماره موبایل باید منحصر به فرد باشد و کاربر دیگری آن را برای اکانت خود ثبت نکرده باشد )
  • تکمیل اطلاعات

    برای دسترسی به ناحیه کاربری، ابتدا وارد پنل خود در سایت شوید. در صورتی‌که عضو انجمن نیستید، روی گزینه «عضویت در انجمن» کلیک و در سایت ثبت‌نام کنید. در بخش دوم این قسمت، منوی «ویرایش پروفایل» را مشاهده می‌کنید که اطلاعات شخصی شما در این بخش قرار دارد. حتما توجه کنید که کادر‌های این بخش را با اطلاعات صحیح پر کنید. پس از وارد کردن اطلاعات، گزینه «می‌خواهم مدرس روبیک شوم» را تایید کنید و «ذخیره تغییرات» را انتخاب کنید.
  • بررسی اطلاعات توسط ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﺎن

    ﭘﺲ از ﺗﮑﻤﯿﻞ ﻣﺮاﺣﻞ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم آﻧﻠﺎﯾﻦ، ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﺎن ﻇﺮف ﭼﻨﺪ روز اطلاعات شما را بررسی کرده و ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﺗﻤﺎس ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻧﺪ و ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ای ﺑﻪ ﺻﻮرت حضوری یا ﺗﻠﻔﻨﯽ ﺑﺎ ﺷﻤﺎ اﻧﺠﺎم ﺧﻮاﻫﻨﺪ داد.
  • ﺷﺮوع ﺑﻪ ﻫﻤﮑﺎری

    ﭘﺲ از ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﺎن و ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺳﻄﺢ مدرس، ﭘﺮوﻓﺎﯾﻞ ﺷﻤﺎ ﺟﻬﺖ درﯾﺎﻓﺖ ﺷﺎﮔﺮد ﻓﻌﺎل ﻣﯽ ﺷﻮد. انجمن ﺑﺮ روی ﻋﻤﻠﮑﺮد مدرس در ﻫﺮ ﺷﺎﮔﺮد ﻧﻈﺎرت دﻗﯿﻘﯽ دارد.

چرا آکادمی انجمن روبیک ؟

ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺷﺎﮔﺮدان در ﻧﺰدﯾﮑﯽ اﺳﺘﺎد و ﮐﺎﻫﺶ ﻫﺰﯾﻨﻪ رﻓﺖ و آﻣﺪ
بر اساس انتخاب مدرس در مراحل ثبت نام، شاگردان حضوری یا آنلاین به او معرفی می شوند. انجمن برای درخواست های حضوری شاگردان نزدیک به مدرس را به او پیشنهاد می کند.
ساعت کاری شناور و بدون محدودیت
زمان کلاس ها با هماهنگی بین مدرس و شاگرد صورت می گیرد و شما می توانید با آموزشگاه های دیگر کار کنید و در زمان های خالی خود با انجمن همکاری کنید.
سقف درآمدی نامحدود در صورت عملکرد خوب و شفاف
در صورتی که مدرس عملکردی خوب و شفاف داشته باشند، و در صورت دریافت امتیاز بالا از شاگردان، انجمن سقفی برای درآمد مدرس ندارد و مدرس از نظر هزینه کلاس به سرعت رشد می کنند.
ثبت نام و فعالسازی پروفایل به صورت کاملا رایگان
خدمات ثبت نام، در انجمن به صورت کاملا رایگان است. ضمنا کلیه خدمات جانبی از جمله عکاسی و ضبط ویدئو رایگان صورت می گیرد.

سوالات متداول

01
کلاس های خصوصی در کجا برگزار می شود؟
کلاس ها به دو صورت حضوری (در منزل شاگرد) و آنلاین برگزار می شود.
02
آکادمی انجمن در چه شهرهایی فعالیت دارد؟

آکادمی انجمن روبیک فعلا در شهر تهران، کرج و کرمانشاه به صورت حضوری فعال می باشد و در دیگر شهرها به صورت آنلاین فعال می باشیم. (برای ثبت آموزشگاه منعی وجود ندارد و از سراسر ایران می توانید اقدام به ثبت کنید)

03
آیا برای مدرس خصوصی شدن شرایط سنی دارد؟

بله. حداقل سن مدرس، باید 19 سال باشد.

04
انجمن چه تعداد شاگرد در سال می تواند به ما معرفی کند؟

در صورتی که مدرس عملکرد خوب و شفافی داشته باشد و امتیاز خوبی دریافت کرده باشد، انجمن می تواند وقت مدرس را به صورت کامل پر کند.

05
آیا می توانم هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین تدریس کنم؟
بله قطعا- اتفاقا توصیه می کنیم که مدرس هر دو روش تدریس را انتخاب نمایند.
06
آیا برای مدرس شدن در انجمن، حتماً باید در مسابقات رسمی wca شرکت کرده باشیم؟

بله، در حال حاضر فقط افراد رکورد دار می توانند مدرس انجمن مکعب روبیک شوند . (در شرایطی بعد از انجام مصاحبه و تایید کارشناسان، افراد غیر رکورد دار هم می توانند مدرس روبیک مبتدی شوند.)

07
آیا آموزشگاه های روبیک هم می توانند با انجمن همکاری کنند؟

بله، اگر شما آموزشگاه روبیک دارید، می توانید با تماس با پشتیبانی انجمن، درخواست خود را ثبت کنید . پس از بررسی های انجام شده، در صورت تایید انجمن، آموزشگاه شما در لیست آموزشگاه های انجمن ثبت می شود و پنل کاربری شخصی در اختیار شما قرار می گیرد که در پنل می توانید درخواست های خود را مشاهده و تایید کنید.

08
آیا مدرس و یا آموزشگاه باید درصدی از هزینه کلاس را به انجمن پرداخت کند؟

بله، انجمن از شاگردانی که به مدرس و آموزشگاه ها معرفی می کند 18 درصد کمیسیون کم می کند . که این هزینه صرف نگهداری سایت، تبلیغات و پشتیبانی می شود.